13 Kasım 2009 Cuma

Tramisu




Farklı tarifleri var bu pastanın. Orjinali değil haliyle fakat en pratik yapılanı diyebilirim. Ayrıca yağ içermediğinden hafif, peynirli oluşundan mayhoş bir tat..
Ben bunu pastabanla yaptım. 1 su bardağı romlu (1-2 kapak) koyu nescafe hazırladım ve pandispanyamı bununla ıslattım.

Kreması içinse;


•Yarım litre süte
•1 bardak şeker
•1 çay bardağı nişasta koydum ve koyulaşıncaya kadar karıştırarak pişirdim. Ocağın altını kapattım.Sonra
•1 paket vanilya
•1 yumurta sarısı
•1 paket labne peynir (200 gr) ekledim ve karıştırarak yedirdim.
Sonra pandispanyamın arasına ve üstüne şarkılar söyleyerek krema sürdüm. Soğuyunca bol bol kakao yağdırdım üzerine. Keserken, dilimlerin arasından sızan kahverengi sıvıyı izledim. Mis gibi kahve kokusunu duydum. :))

Hiç yorum yok: