1 Mart 2010 Pazartesi

Keşkül


Dün gece tatlı krizi sonucunda acele ile yaptım bu keşkülü.Bu aralar yükseklisans ve vize sınavları dersleri yoğun olduğu için bloga giriş yapamıyorum.Pek özledim yemek blogcuğumu :)


MALZEMELER:

1 litre süt

100 gr toz badem

150 gr toz şeker

1 bardak su

3 çorba kaşığı pirinç unu

2 tatlı kaşığı toz hindistancevizi

1 litre süt ve şekeri tencerede ısıtın ve 2 kepçe ılık sütü tencereden alın ve bademleri ıslatın.

Daha sonra tencereye 1 su bardağı soğuk su ile karıştırdığınız pirinç ununu ilave edin. Muhallebi kıvamına gelmek üzereyken badem ve hindistan cevizi tozunu da ekleyin.

Tam kıvamına gelince altını kapatın ve servis kaselerine alın. Üzerini biraz toz bademle süsleyin.

Ben badem ve hindistan cevizi bulamadığım için tarçın ile süsledim.Ama genelde tercihim hep ezilmiş antep fısıtığından yana.Nefis oluyor..Afiyet bal şeker olsun..




1 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık afiyetler olsun bereketi ile..,Sevgiler..